Već treću godinu zaredom, Advent u Klovićevim dvorima blistao je u punom sjaju. Tradicionalno fotkanje za Najljepšu adventsku fotografiju bilo je obogaćeno s tri nove foto kulise koje su još više dale povoda da se i ove godine obore rekordi na društvenim mrežama. Najveća ovogodišnja atrakcija i prvobitna inovacija je let Djeda Božićnjaka iznad platoa Gradec koji je zahvaljujući tehnologiji proširene stvarnosti razveselio i oduševio sve posjetitelje, posebice one najmlađe.
Kako je na blagdane došao RED, ispRED nas je bio raspoRED da i onu najmanju sitnicu dovedemo u RED. Osim što smo uREDili i sREDili Klovićeve dvore u adventskom štihu, koordinirali smo cijelu organizaciju i pritom vješto obavještavali medije o svim inovacijima i atrakcijama, a pokazali smo i koliko se dobro snalazimo u digitalnom marketingu. Kako sve ne bi ostalo samo na riječima, možemo se pohvaliti i brojkama:
- medijska kampanja koja je trajala više od 50 dana rezultirala je s više od 200 objava u lokalnim i nacionalnim medijima
- adventski program u 33 dana ponudio je više od 20 koncerata poznatih glazbenih imena
- 15 000 ljudi pratilo je #adventuklovicevim na društvenim mrežama