Zajedno protiv morskog otpada

Henkel i Kaufland, u suradnji s Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, odlučili su napraviti nešto lijepo za naše Jadransko more. Ususret novoj sezoni ljetovanja, s Društvom istraživača mora 20.000 milja očistili su podmorje uvale Veli Iž otoka Iža.

Nakon prodajne akcije u kojoj su sudjelovali svi kupci Fa, Vademecum i Schauma proizvoda, RED je došao na čišćenje podmorja. Nevjerojatna brojka od 500 kg izvađenog otpada opet je pokazala koliko je važno educirati stanovništvo o opasnostima koje prijete od otpada u moru.

Sretni zbog ovako sjajnih rezultata, veselimo se idućim akcijama i ljetu u plavijem, veselijem i zdravijem Jadranskom moru!

Aktualno

BAŠ NAŠ TASTY AFFAIR
Digital PR Eventi

Baš Naš donio gastro trendove.

Pročitaj više
Fashion.hr slavi 17.
PR Eventi

U prekrasnom cvjetnom ambijentu Rougemarin parka proslavio se rođendan!

Pročitaj više
ByRokko je osvojio Instagram
Digital PR

Europski brand ByRokko sada je dostupan na hrvatskom tržištu

Pročitaj više
Vidi više