WATCH-A-PORTER novi online shop

Ručni je sat odraz osobnosti i identiteta njegova vlasnika, a otkako je došao u modu, krajem 19. stoljeća, to je jedini modni dodatak kojeg kontinuirano nose i žene i muškarci. Iako u domeni accessorize, satovi se biraju mnogo rjeđe od drugih modnih detalja pa stoga i s puno više pažnje i promišljenosti, pazeći pomno da odgovaraju lifestyleu. WATCH-A-PORTER nova je online adresa na kojoj utrka s vremenom završava, a da njihovo vrijeme u medijima i na društvenim mrežama krene, pobrinula se RED agencija.

Projekti

Kampanja #NeAlergiji
Digital PR

U najjačoj sezoni alergija Philips je podsjetio cijeli Instagram kako je lako pobjediti alergene.

Pročitaj više
Park Rougemarin
Digital PR Eventi

Ako ste u stalnoj potrazi za novim mjestima u gradu koji imaju dovoljno veliku terasu za opušteno druženje.

Pročitaj više
Kampanja Persil Hygienic Cleanliness
Digital

Suradnja s Proteone webshopom, okupljanje online zajednice u suradnji s Girly Fitness i posebna marketinška kampanja u teretanama XXL.

Pročitaj više
Svi projekti