Nova ojačana Rexonina formula izazvala nas je da stvorimo kampanju koja će se pamtiti!
Digitalnom kampanjom u Hrvatskoj i Sloveniji, poznate influencerice dosegnule su čak 790.711 profila. Andrea Trgovčević, Paula Sikirić, Martina Palić, Cindy Šoštarić, Valentina Walme, Mirela Kardašević i Antonia Dora Pleško pokazale su na koji način pomiču granice, stvaraju nove trendove i uvijek idu korak dalje. Sa svojim objavama prikupile su ukupno 654.334 pregleda, 16.921 lajkova i 2.263 komentara. Njihove kolegice iz Slovenije - Ana Klašnja, Eva Peternelj, Nataša Gorenc, Nives Orešnik, Jana Koteska i Tjaša Kramarič u svojim su objavama također podijelile trenutke kada su učinile nemoguće i prikupile 45.041 pregleda, 2.561 lajkova i 270 komentara.
S novom kampanjom, Rexona je dobila i svoj microsite s kreativnim natječajem u kojoj je sudjelovalo ukupno 3.090 ljudi, a osmislili smo i nikad viđen PR paket koji je postao viralan zahvaljujući 60 hrvatskih i slovenskih influencera koji su uspjeli učiniti nemoguće - pronaći način da otvore gipsanu kutiju!
RED je bio da pošaljemo i priopćenje za medije, a rezultat je ukupno 43 medijskih objava.
Ni tu nismo stali te smo s najčitanijim lifestyle medijima dodatno osmislili i native sadržaje.
Mi smo shvatili da radom, kreativom i razmišljanjem van okvira možemo učiniti nemoguće. Nadamo se da smo i vas inspirirali!