#Učininemoguće

Nova ojačana Rexonina formula izazvala nas je da stvorimo kampanju koja će se pamtiti!

Digitalnom kampanjom u Hrvatskoj i Sloveniji, poznate influencerice dosegnule su čak 790.711 profila. Andrea Trgovčević, Paula Sikirić, Martina Palić, Cindy Šoštarić, Valentina Walme, Mirela Kardašević i Antonia Dora Pleško pokazale su na koji način pomiču granice, stvaraju nove trendove i uvijek idu korak dalje. Sa svojim objavama prikupile su ukupno 654.334 pregleda, 16.921 lajkova i 2.263 komentara. Njihove kolegice iz Slovenije - Ana Klašnja, Eva Peternelj, Nataša Gorenc, Nives Orešnik, Jana Koteska i Tjaša Kramarič u svojim su objavama također podijelile trenutke kada su učinile nemoguće i prikupile 45.041 pregleda, 2.561 lajkova i 270 komentara.

S novom kampanjom, Rexona je dobila i svoj microsite s kreativnim natječajem u kojoj je sudjelovalo ukupno 3.090 ljudi, a osmislili smo i nikad viđen PR paket koji je postao viralan zahvaljujući 60 hrvatskih i slovenskih influencera koji su uspjeli učiniti nemoguće - pronaći način da otvore gipsanu kutiju!

RED je bio da pošaljemo i priopćenje za medije, a rezultat je ukupno 43 medijskih objava.

Ni tu nismo stali te smo s najčitanijim lifestyle medijima dodatno osmislili i native sadržaje.

Mi smo shvatili da radom, kreativom i razmišljanjem van okvira možemo učiniti nemoguće. Nadamo se da smo i vas inspirirali!

 

Aktualno

BAŠ NAŠ TASTY AFFAIR
Digital PR Eventi

Baš Naš donio gastro trendove.

Pročitaj više
ByRokko je osvojio Instagram
Digital PR

Europski brand ByRokko sada je dostupan na hrvatskom tržištu

Pročitaj više
Rougemarin Park 2023.
Digital PR Eventi

Najzabavniji zeleni park u metropoli imat će i rekordno trajanje.

Pročitaj više
Vidi više