Predstavljanje kampanje Ghetaldus optike

Ghetaldus optika početkom 2016. godine predstavila je novog ambasadora – poznatog pjevača Massima koji je ujedno i zaštitno lice nove reklamne kampanje poznatog brenda. Dugogodišnja tradicija koja jamči vrhunsku kvalitetu proizvoda i profesionalnu uslugu, osnovna je snaga ovog brenda koju je Massimo kao novo zaštitno lice savršeno utjelovio.

RED agencija, koja kontinuirano od 2015. za Ghetaldus optiku vodi organizaciju promotivnih aktivnosti te organizaciju događaja, izradila je kreativni koncept godišnje kampanje te je odgovorna za snimanje i produkciju kampanje kao i organizaciju događaja povodom predstavljanja novog zaštitnog lica. Agencija je pružila podršku i u odnosima s medijima povodom predstavljanja u jednoj od najmodernije uređenih poslovnica Ghetaldus optike.

Projekti

KLISAB predstavlja novu kampanju
PR

Be kind to yourself, naziv je nove kampanje poznatog modnog dvojca.

Pročitaj više
Dove proizvodi s glinom
PR

Poznati beauty brand Dove stvorio je novu liniju gelova za tuširanje.

Pročitaj više
#samojako u polufinalu
PR Eventi

Nakon izjednačenog rezultata uslijedila je još jedna sjajna utakmica Cedevite.

Pročitaj više
Svi projekti