Predstavljanje kampanje Ghetaldus optike

Ghetaldus optika početkom 2016. godine predstavila je novog ambasadora – poznatog pjevača Massima koji je ujedno i zaštitno lice nove reklamne kampanje poznatog brenda. Dugogodišnja tradicija koja jamči vrhunsku kvalitetu proizvoda i profesionalnu uslugu, osnovna je snaga ovog brenda koju je Massimo kao novo zaštitno lice savršeno utjelovio.

RED agencija, koja kontinuirano od 2015. za Ghetaldus optiku vodi organizaciju promotivnih aktivnosti te organizaciju događaja, izradila je kreativni koncept godišnje kampanje te je odgovorna za snimanje i produkciju kampanje kao i organizaciju događaja povodom predstavljanja novog zaštitnog lica. Agencija je pružila podršku i u odnosima s medijima povodom predstavljanja u jednoj od najmodernije uređenih poslovnica Ghetaldus optike.

Aktualno

#FeelFreeInYourOwnSkin
Digital PR Eventi

Jedan uređaj za osjećaj sigurnosti, slobode i nesputanosti

Pročitaj više
Ekološka akcija na Silbi
PR Eventi

Tvrtke Henkel i Kaufland s Društvom istraživača mora 20.000 milja očistili su podmorje i obalu otoka Silbe.

Pročitaj više
Headliners festival
Digital PR Eventi

U dva dana trajanja s 8 najpoznatijih komičara iz regije, ovaj festival postaje jedinstveni događaj.

Pročitaj više
Vidi više