Predstavljanje kampanje Ghetaldus optike

Ghetaldus optika početkom 2016. godine predstavila je novog ambasadora – poznatog pjevača Massima koji je ujedno i zaštitno lice nove reklamne kampanje poznatog brenda. Dugogodišnja tradicija koja jamči vrhunsku kvalitetu proizvoda i profesionalnu uslugu, osnovna je snaga ovog brenda koju je Massimo kao novo zaštitno lice savršeno utjelovio.

RED agencija, koja kontinuirano od 2015. za Ghetaldus optiku vodi organizaciju promotivnih aktivnosti te organizaciju događaja, izradila je kreativni koncept godišnje kampanje te je odgovorna za snimanje i produkciju kampanje kao i organizaciju događaja povodom predstavljanja novog zaštitnog lica. Agencija je pružila podršku i u odnosima s medijima povodom predstavljanja u jednoj od najmodernije uređenih poslovnica Ghetaldus optike.

Projekti

Najbolja proljetna druženja
Digital PR Eventi

Otvoren je omiljeni Staropramen piknik!

Pročitaj više
Staropramen tasting
Digital PR Eventi

Nova lokacija, novi jelovnik, novo izdanje Staropramen piknika!

Pročitaj više
Zajedno protiv morskog otpada
PR GREEN Eventi

Volonterska akcija čišćenja podmorja.

Pročitaj više
Svi projekti