Philips parna postaja

U listopadu, mjesecu pozitivnog stava, osmislili smo i realizirali kampanju za Philips parnu postaju te na taj način podržali sve one koji žive zadovoljno samim sobom, hrabro i nesputano.

Kreativni koncept #PeglajPoSvom u dva mjeseca trajanja kampanje postigao je odlične rezultate. Ida Prester, Nataša Janjić, Anela Conary, Paula Sikirić te Cindy i Sandi Hadžić pokazali su svoj životni stil i kako peglaju po svom te svojim objavama dosegnuli više od milijun korisničkih računa Instagrama i TikToka, a sadržaj je spremljen više od 350 puta! Cijelu ovu pozitivnu priču zaokružili smo sa 17 medijskih objava i 2 native članka. 

Sada je RED na peglanju, po svom, naravno!

Aktualno

BAŠ NAŠ TASTY AFFAIR
Digital PR Eventi

Baš Naš donio gastro trendove.

Pročitaj više
ByRokko je osvojio Instagram
Digital PR

Europski brand ByRokko sada je dostupan na hrvatskom tržištu

Pročitaj više
Rougemarin Park 2023.
Digital PR Eventi

Najzabavniji zeleni park u metropoli imat će i rekordno trajanje.

Pročitaj više
Vidi više