Modna industrija drugi je najveći potrošač vode i odgovorna je za 8-10 % globalne emisije ugljika, što je više od svih međunarodnih letova i pomorskog prijevoza zajedno. Proizvodnja odjeće se udvostručila od 2000. godine, no iako smo u 2014. kupili 60 % više odjevnih komada nego u 2000., odjeću smo u svojim ormarima zadržavali upola kraće. Svake se sekunde, na deponiju spali ili odloži jedan kamion smeća pun odjeće.
Ove zastrašujuće brojke potaknule su nas da razmislimo kakvu ulogu imamo kao potrošači kada je riječ o konzumaciji. #RETHINKFASHION kampanja tu je da promislimo o svojim svakodnevnim izborima i navikama te u konačnici, malim koracima krenemo prema održivoj budućnosti.
U suradnji s dizajnerom Zoranom Aragovićem, Perwoll je poslao ključnu poruku s ciljem da vodimo brigu o količini kupljene odjeće i pažljivo brinemo o istoj. Poznati dizajner napravio je 30 torbi od ostataka materijala iz svojih najpoznatijih kolekcija koje smo slali najvećim modnim licima hrvatske scene.
Ponosni smo što smo na ovaj način zaokružili #RETHINKFASHION kampanju koju u suradnji s Henkelom radimo već par godina.
Zaviri u ormar i svojim odjevnim komadima daj novu priliku u pREDivnim modnim kombinacijama!