#MojPrviPut za Philips Sonicare

Nisu oči ogledalo duše već osmijeh. Vodeći se tom činjenicom, Philips Sonicare stvorio je novu hit četkicu DIamond Clean. I dok ova elegantno dizajnirana električna četkica za zube svojom soničnom tehnologijom predstavlja pravu revoluciju u oralnoj higijeni, mi smo u mjesec dana u Instagram svijetu napravili malu revoluciju - revoluciju osmijeha i dobrih priča.

Nastavno na ključnu poruku kampanje Sonicare četkice "Kao da ste uistinu prvi puta oprali zube", Instagram publici pokazali smo influencere u jednom drugačijem svijetlu. Javne osobe, blogeri i najpoznatiji Instagrameri otkrili su svoju iskrenu stranu i po prvi put napravili nešto u svojem životu. #MojPrviPut ispričao je simpatične priče 8 influencera, koji osim što su uistinu prvi put oprali zube, još su nešto u svom danu napravili prvi puta...barem nakon jako dugo vremena. I dok je najpopularnija hrvatska voditeljica Antonija Blaće prvi put oprala zube u vožnji, jedna od najvećih beauty blogerica Lijepe naše, Maša Zibar oprala je zube zajedno s psom.

Da je ova kampanja zaživjela i nasmijala brojne Instagramere najbolje pokazuje brojka 500.000. Naime, upravo je to brojka (zapravo, malo veća) reacha, koji je kampanja dostigla.

 

Projekti

28. Bipa FASHION.HR
Digital PR Eventi

Završilo još jedno modno zbivanje koje je kod mnogih zauzelo posebno mjesto u kalendaru.

Pročitaj više
KAMPANJA 28.BIPA FASHION.HR
Digital PR Eventi

Ususret proljetnom modnom zbivanju, Bipa FASHION.HR predstavlja kampanju.

Pročitaj više
#MojPrviPut za Philips Sonicare
Digital

Jedna upečatljiva digitalna kampanja za sonična elegantnu električnu četkicu upečatljivog dizajna.

Pročitaj više
Svi projekti