#MojPrviPut za Philips Sonicare

Nisu oči ogledalo duše već osmijeh. Vodeći se tom činjenicom, Philips Sonicare stvorio je novu hit četkicu DIamond Clean. I dok ova elegantno dizajnirana električna četkica za zube svojom soničnom tehnologijom predstavlja pravu revoluciju u oralnoj higijeni, mi smo u mjesec dana u Instagram svijetu napravili malu revoluciju - revoluciju osmijeha i dobrih priča.

Nastavno na ključnu poruku kampanje Sonicare četkice "Kao da ste uistinu prvi puta oprali zube", Instagram publici pokazali smo influencere u jednom drugačijem svijetlu. Javne osobe, blogeri i najpoznatiji Instagrameri otkrili su svoju iskrenu stranu i po prvi put napravili nešto u svojem životu. #MojPrviPut ispričao je simpatične priče 8 influencera, koji osim što su uistinu prvi put oprali zube, još su nešto u svom danu napravili prvi puta...barem nakon jako dugo vremena. I dok je najpopularnija hrvatska voditeljica Antonija Blaće prvi put oprala zube u vožnji, jedna od najvećih beauty blogerica Lijepe naše, Maša Zibar oprala je zube zajedno s psom.

Da je ova kampanja zaživjela i nasmijala brojne Instagramere najbolje pokazuje brojka 500.000. Naime, upravo je to brojka (zapravo, malo veća) reacha, koji je kampanja dostigla.

 

Projekti

Kampanja Persil Hygienic Cleanliness
Digital

Suradnja s Proteone webshopom, okupljanje online zajednice u suradnji s Girly Fitness i posebna marketinška kampanja u teretanama XXL.

Pročitaj više
#GREENSPIRACIJA
Digital PR Eventi

Zelena platforma predstavila svoju prvu kampanju pod nazivom GREENspiracija.

Pročitaj više
#ZastitnaSnaga kampanja
Digital

Digitalna kampanja koja je osvojila mreže recenzijama, iskustvima i iskrenim beauty kronikama.

Pročitaj više
Svi projekti