MILLER MUSIC AMPLIFIED KAMPANJA

Tri tjedna trajala je kampanja kojom smo najavili jedan od najvećih glazbenih događaja u Europi – Miller Music Amplified, koja je okupila ljubitelje glazbe i Miller piva. I dok su naši ambasadori Zsa Zsa, Ali Mirza Mulabegović, Aleksanda Milinković, Yakka i Luca Goya uživali u cjelokupnom Miller doživljaju slušajući ploču Marka Ronsona, mi smo zasukali rukave i zbrojali uspjehe još jedne digitalne kampanje.

Tijekom kampanje pratila su nas dva hashtaga - #millermusicamplified i #ItsMillerTime.

U svega 11 objava dosegli smo skoro 70 000 korisnika i izazvali više od 117 000 impresija njihovih pratitelja!

Projekti

Rougemarin u znaku gina
Digital PR Eventi

Počeo Gin Park.

Pročitaj više
Philips Multigroom
Digital PR

Autentična muška kampanja.

Pročitaj više
Greencajt 2022.
Digital PR GREEN Eventi

Festival o održivoj budućnosti.

Pročitaj više
Svi projekti