MILLER MUSIC AMPLIFIED KAMPANJA

Tri tjedna trajala je kampanja kojom smo najavili jedan od najvećih glazbenih događaja u Europi – Miller Music Amplified, koja je okupila ljubitelje glazbe i Miller piva. I dok su naši ambasadori Zsa Zsa, Ali Mirza Mulabegović, Aleksanda Milinković, Yakka i Luca Goya uživali u cjelokupnom Miller doživljaju slušajući ploču Marka Ronsona, mi smo zasukali rukave i zbrojali uspjehe još jedne digitalne kampanje.

Tijekom kampanje pratila su nas dva hashtaga - #millermusicamplified i #ItsMillerTime.

U svega 11 objava dosegli smo skoro 70 000 korisnika i izazvali više od 117 000 impresija njihovih pratitelja!

Projekti

ADVENT NA GRADECU
Digital PR Eventi

Adventska zagrebačka čarolija i službeno započela!

Pročitaj više
ZAGREBMINGLES
Digital PR

Središte informiranja o trenutnoj gastro ponudi Grada Zagreba.

Pročitaj više
GREENCAJT FESTIVAL
Digital PR GREEN Eventi

Prvi zeleni festival u tri dana okupio 5000 posjetitelja.

Pročitaj više
Svi projekti