MILLER MUSIC AMPLIFIED KAMPANJA

Tri tjedna trajala je kampanja kojom smo najavili jedan od najvećih glazbenih događaja u Europi – Miller Music Amplified, koja je okupila ljubitelje glazbe i Miller piva. I dok su naši ambasadori Zsa Zsa, Ali Mirza Mulabegović, Aleksanda Milinković, Yakka i Luca Goya uživali u cjelokupnom Miller doživljaju slušajući ploču Marka Ronsona, mi smo zasukali rukave i zbrojali uspjehe još jedne digitalne kampanje.

Tijekom kampanje pratila su nas dva hashtaga - #millermusicamplified i #ItsMillerTime.

U svega 11 objava dosegli smo skoro 70 000 korisnika i izazvali više od 117 000 impresija njihovih pratitelja!

Aktualno

Greencajt 2023.
Digital PR GREEN Eventi

Najveći regionalni festival održivosti.

Pročitaj više
#higijenacijelogdoma
Digital PR

Domestos kampanja postigla odlične rezultate.

Pročitaj više
Philips parna postaja
Digital PR

#PeglajPoSvom

Pročitaj više
Vidi više