Perfekcionizam u dizajnu, usklađenost detalja, kreiranje mirisa i stvaranje ugođaja koji odiše modernizmom, najbolje opisuje Marli brand koji ulazi u novu eru poslovanja.
Kada iza uređenja interijera stoji Studio Franić Šekoranja, jasno je da je rezultat očaravajući prostor koji će iznenaditi i oduševiti spojem i skladom neuobičajenih elemenata koji čine sasvim novu, prepoznatljivu, a opet nenametljivu estetiku prostora. Upravo su se tom idejom vodili vlasnici najpoznatijeg zagrebačkog prodajnog salona satova Marli, koji ove godine obilježava 50 godina postojanja na dobro poznatoj adresi Vlaška 13. Sjajan je to povod za predstavljanje novog identiteta Marli branda kakvog ga danas poznajemo.
U skladu s novim dizajnom interijera, Marli je otišao korak dalje te iskustvo kupnje za svoje klijente proširio za još jednu dimenziju – mirisnu. U suradnji s poznatim španjolskim parfumerom Ramonom Monegalom, nastao je miris Marli koji je izašao u limitiranoj ediciji od 50 primjeraka kao simbol obljetnice obitelji Marinović, koja već tri generacije vodi ovaj prepoznatljivi brand.