Kampanja Persil Hygienic Cleanliness

Kad dobiješ deterdžent koji uz odlično uklanjanje mrlja, svježinu i praktično pakiranje ima i inovativnu tehnologiju neutralizacije neugodnih mirisa, pokreneš kampanju koja je osvojila teretane, fitness freakove i sve one kojima je aktivni način života svakodnevnica.

Persil Hygienic Cleanliness predstavili smo u najaktivnijoj i najmirisnoj kampanji do sad.

Kombinirajući:

  • suradnju s najvećim lancem teretana u Hrvatskoj
  • prodajnu kampanju s jednim od najpoznatijih webshopova fitness opreme i dodataka prehrani
  • te prvu digitalnu vježbaonu od samo 5 minuta zajedno s Girly Fitness

nastala je priča koja je pokrenula Hrvatsku i motivirala i one najlijenije da se pokrenu! Ukratko, sREDili smo da vježbanje i miris sportske odjeće idu ruku pod ruku. Pardon, triceps pod triceps.

 

Projekti

Rougemarin u znaku gina
Digital PR Eventi

Počeo Gin Park.

Pročitaj više
Philips Multigroom
Digital PR

Autentična muška kampanja.

Pročitaj više
Greencajt 2022.
Digital PR GREEN Eventi

Festival o održivoj budućnosti.

Pročitaj više
Svi projekti