Dove iznenađenja

Dove je ove jeseni svojim ljubiteljima priredio brojna iznenađenja. U paleti njihovih proizvoda, koje vole brojne žene (i muškarci) našli su se mirisni, inovativni i must have proizvodi za svaku kozmetičku torbicu i kupaonicu. Nakon što se micelarna tehnologija pojavila u preparatima za čišćenje lica, a potom i kose, poznati svjetski brand Dove oduševio je novom linijom gelova za tuširanje obogaćenih inovativnom micelarnom formulom - Anti Strees i Sensitive Skin linijama. Potom su u omiljene rituale svakodnevne brige za kožu dodali dva sjajna noviteta - piling za tijelo i losion za tijelo u spreju.

S inovativnim formulama, praktičnim pakiranjima i neodoljivim mirisima Dove svoje obožavatelje iznenađuje već godinama, a mi smo im ove jeseni odlučili pomoći u pripremanju još iznenađenja. Beauty blogerice, lifestyle influencerice i mediji imali su sreću prvi isprobati Dove novitete. Slanjem press kitova i "surprise" paketa na brojne adrese diljem Hrvatske, Dove je postao gost u svakom domu i osvojio društvene mreže poznatih hrvatskih influencerica.

U dva vala, RED agencija slala je priopćenje za medije, a potom i press kitove. Tijekom rujna, u PR kampanji, poznati je brand zavladao u 40 najvećih lifestyle medija te stigao na više od 60 različitih adresa. Također, sa svojim je novitetima stigao na vrata čak 500 pretplatnica Beauty Boxa. Razrađenom strategijom i komunikacijom, Dove je tako osvojio srca svih onih koji vole svilenkastu i meku kožu.

 

Projekti

HENKEL I KONZUM ZA UDRUGU DORA
PR

Zajedno s vama pomažemo obiteljima kojima je to potrebno

Pročitaj više
OTVORENJE IZLOŽBE
PR

Priče koje kroje Varteks

Pročitaj više
RED ŠIRI TIM
Digital PR Virtual Eventi

Pridruži nam se!

Pročitaj više
Svi projekti