Završila akcija „Zajedno za sretniji rast Maslačaka“

Godinu dana nakon prve akcije „Zajedno za sretniji rast Maslačaka“, ova lijepa priča nastavila se, prikladno na Svetog Nikolu. Nakon što su kompanije Henkel i KTC pokrenule akciju „Zajedno za sretniji rast Maslačaka“ brojni građani podržali su ih kupnjom Henkelovih proizvoda za čišćenje doma u KTC prodavaonicama. Kao rezultat jako uspješne akcije, Udruzi „Maslačak“ donirana je godišnja zaliha proizvoda za čišćenje za potrebe održavanja Kućice u cvijeću, a mi smo se pobrinuli kreativno osmisliti koncept eventa i komunikacijom s medijima proširiti ovu lijepu humanitarnu priču.

Aktualno

BAŠ NAŠ TASTY AFFAIR
Digital PR Eventi

Baš Naš donio gastro trendove.

Pročitaj više
Fashion.hr slavi 17.
PR Eventi

U prekrasnom cvjetnom ambijentu Rougemarin parka proslavio se rođendan!

Pročitaj više
ByRokko je osvojio Instagram
Digital PR

Europski brand ByRokko sada je dostupan na hrvatskom tržištu

Pročitaj više
Vidi više