Završila akcija „Zajedno za sretniji rast Maslačaka“

Godinu dana nakon prve akcije „Zajedno za sretniji rast Maslačaka“, ova lijepa priča nastavila se, prikladno na Svetog Nikolu. Nakon što su kompanije Henkel i KTC pokrenule akciju „Zajedno za sretniji rast Maslačaka“ brojni građani podržali su ih kupnjom Henkelovih proizvoda za čišćenje doma u KTC prodavaonicama. Kao rezultat jako uspješne akcije, Udruzi „Maslačak“ donirana je godišnja zaliha proizvoda za čišćenje za potrebe održavanja Kućice u cvijeću, a mi smo se pobrinuli kreativno osmisliti koncept eventa i komunikacijom s medijima proširiti ovu lijepu humanitarnu priču.

Projekti

Kampanja #NeAlergiji
Digital PR

U najjačoj sezoni alergija Philips je podsjetio cijeli Instagram kako je lako pobjediti alergene.

Pročitaj više
Puni energije za novo sutra
PR Eventi

Cilj i ideja projekta je pokazati koliko je važno usvajanje malih eko navika.

Pročitaj više
Park Rougemarin
Digital PR Eventi

Ako ste u stalnoj potrazi za novim mjestima u gradu koji imaju dovoljno veliku terasu za opušteno druženje.

Pročitaj više
Svi projekti