ADIVA konvencija 2017.

Digitalna transformacija odnosno kako novo doba utječe na primarnu ulogu ljekarnika, farmaceutsku industriju, trendove u marketingu i ponašanje potrošača, bili su samo dio pitanja ovogodišnje ADIVA konvencije. Od samog početka, ADIVA programom promovira se ljekarnička skrb, osnažuje uloga ljekarnika u preventivnom djelovanju na zdravlje građana te se istodobno jača povjerenje pacijenata prema ljekarnicima. 

Za organizaciju eventa i produkciju dvodnevne konvencije u Dubrovniku bila je zadužena RED agencija.

Projekti

Peta godina ekološkog projekta
PR Eventi

"Zajedno za čiste vode Bosne i Hercegovine" proslavit će jubilarnu petu godinu postojanja.

Pročitaj više
Donacija za rast Maslačaka
PR Eventi

Akcijom "Zajedno za sretniji rast Maslačaka" donirana je godišnja zaliha proizvoda za čišćenje.

Pročitaj više
Must have komad zime
PR

Hrvatski dizajner, Ivica Skoko, u suradnji s Perwollom potpisuje limitirano izdanje neodoljivih štucni.

Pročitaj više
Svi projekti