ADIVA konvencija 2017.

Digitalna transformacija odnosno kako novo doba utječe na primarnu ulogu ljekarnika, farmaceutsku industriju, trendove u marketingu i ponašanje potrošača, bili su samo dio pitanja ovogodišnje ADIVA konvencije. Od samog početka, ADIVA programom promovira se ljekarnička skrb, osnažuje uloga ljekarnika u preventivnom djelovanju na zdravlje građana te se istodobno jača povjerenje pacijenata prema ljekarnicima. 

Za organizaciju eventa i produkciju dvodnevne konvencije u Dubrovniku bila je zadužena RED agencija.

Projekti

Budi velik za Mali zmaj
PR Eventi

Kazalište sjena oduševilo djecu iz udruge Mali zmaj koji su osmislili svoju prvu predstavu.

Pročitaj više
Nova Varteks kolekcija
PR

Muški i ženski kaputi i odijela sveprisutni su ove sezone.

Pročitaj više
Boranka i Neoborivi pomagači
PR

Uručenjem donacije predstavnicima Boranke najavljen je plan i raspored pošumljavanja.

Pročitaj više
Svi projekti