ADIVA konvencija 2017.

Digitalna transformacija odnosno kako novo doba utječe na primarnu ulogu ljekarnika, farmaceutsku industriju, trendove u marketingu i ponašanje potrošača, bili su samo dio pitanja ovogodišnje ADIVA konvencije. Od samog početka, ADIVA programom promovira se ljekarnička skrb, osnažuje uloga ljekarnika u preventivnom djelovanju na zdravlje građana te se istodobno jača povjerenje pacijenata prema ljekarnicima. 

Za organizaciju eventa i produkciju dvodnevne konvencije u Dubrovniku bila je zadužena RED agencija.

Projekti

Girl power za Valentinovo
PR

Šest hrvatskih top modela koje smo navikli gledati na modnim pistama, u girl power kampanji.

Pročitaj više
Otvorenje Fashion rooma
PR

Rijeka je bogatija za novu modnu destinaciju stvorenu po mjeri ljubiteljica hrvatskog dizajna

Pročitaj više
Raširimo krila zajedno
PR Eventi

Nakon što su kupci podržali inicijatore Henkel i Konzum, donirana sredstva pomoći će radu udruge Krila.

Pročitaj više
Svi projekti