ADIVA konvencija 2017.

Digitalna transformacija odnosno kako novo doba utječe na primarnu ulogu ljekarnika, farmaceutsku industriju, trendove u marketingu i ponašanje potrošača, bili su samo dio pitanja ovogodišnje ADIVA konvencije. Od samog početka, ADIVA programom promovira se ljekarnička skrb, osnažuje uloga ljekarnika u preventivnom djelovanju na zdravlje građana te se istodobno jača povjerenje pacijenata prema ljekarnicima. 

Za organizaciju eventa i produkciju dvodnevne konvencije u Dubrovniku bila je zadužena RED agencija.

Projekti

Dizajneri sa srcem
PR

Za djecu oboljelu od malignih bolesti.

Pročitaj više
Za naše najboljše prijatelje
PR Eventi

Podržimo zajedno Zavetišće Ljubljana i najslađe dlakave prijatelje koji su tamo!

Pročitaj više
HENKEL I KONZUM PROTIV NASILJA
PR

Zajedno protiv nasilja!

Pročitaj više
Svi projekti