ADIVA konvencija 2017.

Digitalna transformacija odnosno kako novo doba utječe na primarnu ulogu ljekarnika, farmaceutsku industriju, trendove u marketingu i ponašanje potrošača, bili su samo dio pitanja ovogodišnje ADIVA konvencije. Od samog početka, ADIVA programom promovira se ljekarnička skrb, osnažuje uloga ljekarnika u preventivnom djelovanju na zdravlje građana te se istodobno jača povjerenje pacijenata prema ljekarnicima. 

Za organizaciju eventa i produkciju dvodnevne konvencije u Dubrovniku bila je zadužena RED agencija.

Projekti

KLISAB predstavlja novu kampanju
PR

Be kind to yourself, naziv je nove kampanje poznatog modnog dvojca.

Pročitaj više
Dove proizvodi s glinom
PR

Poznati beauty brand Dove stvorio je novu liniju gelova za tuširanje.

Pročitaj više
#samojako u polufinalu
PR Eventi

Nakon izjednačenog rezultata uslijedila je još jedna sjajna utakmica Cedevite.

Pročitaj više
Svi projekti