ADIVA konvencija 2017.

Digitalna transformacija odnosno kako novo doba utječe na primarnu ulogu ljekarnika, farmaceutsku industriju, trendove u marketingu i ponašanje potrošača, bili su samo dio pitanja ovogodišnje ADIVA konvencije. Od samog početka, ADIVA programom promovira se ljekarnička skrb, osnažuje uloga ljekarnika u preventivnom djelovanju na zdravlje građana te se istodobno jača povjerenje pacijenata prema ljekarnicima. 

Za organizaciju eventa i produkciju dvodnevne konvencije u Dubrovniku bila je zadužena RED agencija.

Projekti

Prvi Varteks u Sloveniji
PR

S novom kolekcijom i novim prodajnim mjestom, Varteks otvara novo modno poglavlje.

Pročitaj više
Ne bacaj, preuredi!
PR

Možete obnoviti, preurediti ili redizajnirati i stvoriti nešto svoje, unikatno.

Pročitaj više
Što je muškarac bez brade?
PR

OneBlade je najjednostavnije brijače rješenje i najbolji prijatelj svih muškaraca!

Pročitaj više
Svi projekti