ADIVA konvencija 2017.

Digitalna transformacija odnosno kako novo doba utječe na primarnu ulogu ljekarnika, farmaceutsku industriju, trendove u marketingu i ponašanje potrošača, bili su samo dio pitanja ovogodišnje ADIVA konvencije. Od samog početka, ADIVA programom promovira se ljekarnička skrb, osnažuje uloga ljekarnika u preventivnom djelovanju na zdravlje građana te se istodobno jača povjerenje pacijenata prema ljekarnicima. 

Za organizaciju eventa i produkciju dvodnevne konvencije u Dubrovniku bila je zadužena RED agencija.

Aktualno

#FeelFreeInYourOwnSkin
Digital PR Eventi

Jedan uređaj za osjećaj sigurnosti, slobode i nesputanosti

Pročitaj više
Ekološka akcija na Silbi
PR Eventi

Tvrtke Henkel i Kaufland s Društvom istraživača mora 20.000 milja očistili su podmorje i obalu otoka Silbe.

Pročitaj više
Headliners festival
Digital PR Eventi

U dva dana trajanja s 8 najpoznatijih komičara iz regije, ovaj festival postaje jedinstveni događaj.

Pročitaj više
Vidi više